مسعود شجاعی گزینه‌ی مشروط جدید فورتونا دوسلدورف

مسعود شجاعی برای پیوستن به تیم دوسلدورف، تنها مشتری اروپائی خود باید در انتظار انجام نشدن انتقال تولگا سیگرچی ستاره 21 ساله وولفسبورگ باشد.

به نظر روزهای حضور مسعود شجاعی در فوتبال قاره‌ی سبز به پایان رسیده است و او حالا با اما و اگری روبرو است تا شاید تحت شرایطی خاص در بوندسلیگای دو حضور پیدا کند. مسعود شجاعی گویا "پلان بی" تیم فوتبال فورتونا دوسلدروف، تیم 7 امتیازی بوندسلیگای دو می‌باشد که درحال حاضر در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و این‌روزها به دنبال تقویت قوای تیمی خود می‌باشد تا شاید برای رسیدن به صدر از بحران خارج شود.
به گزارش سایت گل به نقل از کیکر، سران فورتونا دوسلدورف با نظر کادر فنی تولگا سیگرچی، بازیکن 21 ساله‌ی وولفسبورگ آلمان را که با نظر دیتر هکینگ حتی در ترکیب 18 نفره‌ی این تیم نیز قرار نمی‌گیرد، مد نظر قرار داده‌اند و قصد دارند تا او را در روزهای پایانی پنجره‌ی نقل و انتقالات جذب کنند؛ هرچند هنوز توافقات لازم بین دو باشگاه بطور رسمی انجام نشده است.
در این شرایط روزنامه‌های چاپ آلمان نظیر «اکسپرس» و «راینیش پست» مدعی شده‌اند که در صورت این‌که انتقال سیگرچی رخ ندهد، مسئولان دوسلدورف به سراغ مسعود شجاعی، هافبک پیشین اوساسونا که حالا بازیکن آزاد است، خواهند رفت و این بازیکن 29 ساله را جذب خواهند کرد.
به گزارش این روزنامه‌ها خرید شجاعی 29 ساله گزینه‌ای محتمل‌تر به نظر می‌آید چون او بر خلاف سیگرچی بازیکنی تهاجمی‌تر است و می‌تواند جانشینی برای کنیا، دیگر بازیکن فورتونا دوسلدورف باشد